Garantie

We vinden het heel belangrijk om jou goede producten te leveren, mocht het voorkomen dat je product snel kapot is gegaan moet je dit wettelijk gezien binnen 2 maanden melden. Vervolgens kijken we samen wat de oorzaak hier van is en of wij dit moeten oplossen, door middel van een vervangend product of restitutie.

 

Klachten

Niks is vervelender dan niet tevreden zijn over iets waar je voor betaald hebt, we doen ons best om te zorgen dat dit zo min mogelijk voorkomt. Mocht er toch iets niet goed gaan horen wij het heel graag via klantenservice@handigs.nl zodat we er samen uit komen.

Als dit niet lukt kom je in aanmerking voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/
Klachten kun je ook melden via het Europese platform ODR als de klacht nog niet ergens anders in behandeling is, dit kan via http://ec.europa.eu/odr

We zijn er van overtuigd dat bemiddeling vaak niet nodig is, een gepaste oplossing bieden doen we graag zelf.