Hoe plak ik de PlakWallet het beste op?

In deze tutorial kun je zien hoe je het beste de PlakWallet bevestigd aan jouw mobiele telefoon of hoesje: https://www.handigs.nl/plakken/

 

Vallen mijn pasjes niet uit de PlakWallet?

Doordat de PlakWallet van elastische lycrastof is gemaakt kun je tot 7 pasjes in de PlakWallet kwijt.

Omdat de omvang van de PlakWallet net iets smaller is als een pasje valt er niks uit, ook niet als je er minder pasjes in hebt zitten dan normaal.

 

Is het slecht voor mijn pasjes om deze achter mijn telefoon te bewaren?

De magnetische kracht van een smartphone is niet sterk genoeg om de pasjes te beschadigen, geen zorgen.

 

Kan ik met een PlakWallet nog draadloos opladen?

Met een lege PlakWallet achterop je telefoon kun je nog steeds draadloos opladen.

 

Kan ik mijn PlakWallet meerdere keren opplakken?

Dit raden we niet aan.

 

Blijven er plakresten over na het afhalen van mijn PlakWallet?

We kunnen hier geen gegarandeerd antwoord op geven omdat dit per telefoon of hoesje kan verschillen.

Als je de PlakWallet er inclusief de plaklaag rustig van de telefoon of het hoesje haalt zou dit niet moeten gebeuren.

 

Heeft de PlakWallet RFID / anti-skim protectie?

Nee, en dat vinden wij ook niet nodig. We leggen graag uit waarom in dit blog: https://www.handigs.nl/waarom-rfid-nfc-skim-bescherming-overbodig-is/

 

Hoe zit het met de garantie of wat als ik een klacht heb?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.